Portal Internetowy Nowej Generacji Duno.pl

Strona g│ˇwna
O nas
Kontakt

Cytaty
Mi│osne
OkolicznoÂciowe
Žmieszne
Wulgarne
Prawa Murphyego
Opisy Filmowe
Powiedzenia
FreeStyle
Erotyczne
Pesymistyczne
Fragmenty piosenek
Obcojŕzyczne

+ Dodaj opis!
» Szukaj opisu
- Pomoc (FAQ)

Gadu-Gadu 7.6
Yahoo! Messenger
Miranda 0.51 (98/ME)
Miranda 0.51 (NT/2000/XP)
AIM Messenger 6.0
MSN Messenger
Google Talk Beta


Witaj! Dzisiaj jest Niedziela, 18 Sierpnia 2019
Wszystkich opisˇw: 8230 W poczekalni: 800



Opisy: Žmieszne

S▒ ludzie i parapety, ale ┐eby siŕ klamk▒ urodziŠ... :P by GrayHat
honorowo oddaje mocz, bo wiem, ze moze to komus uratowac zycie :D autor GrayHat
Procesor mi sie pali, posz│am po gaÂnice !!! by GrayHat
My Tu Gadu Gadu A GG Padu Padu:P:P:PP:P:P autor GrayHat
Poszed│em zajŠ w ci▒┐e. Zaraz wracam by GrayHat
Nie zatrzymasz mnie - tak samo jak nie zatrzymasz kostki lodu w d│oni autor GrayHat
0=( @ _ @ )=0 <= Pikachu in da GG !!! by GrayHat
Wynajmŕ p│atnego morderce... autor GrayHat
Zanim umrzesz, zobaczysz kr▒g........ by GrayHat
Nawet jak jestem to mnie nie ma autor GrayHat
<-: zakrŕcŕ swe sumienie w s│oiku po d┐emie :-> by GrayHat
Przechowujŕ Ciŕ W Swojej Pamiŕci (Zajmujesz Ok. 12GB) autor GrayHat
Ide za nimi bo oni id▒ za mna!Wiesh jak to sie nazywa?To lojalnoŠ by GrayHat
Ce˝ s│owa! Ka┐de mo┐e byŠ twoim ostatnim autor GrayHat
<:::......Najwiŕkszym zboczeniem jest brak zbocze˝.......:::> by GrayHat
przyjechaliÂmy tu na pieszo autor GrayHat
przyjechaliÂmy tu na pieszo by GrayHat
To nie jest prawdziwy tekst tylko sprytna podrˇbka autor GrayHat
Gry strategiczne ucz▒ przekupstwa i │apˇwkarstwa by GrayHat
jestem w => . (kropce) autor GrayHat
Sa zawsze trzy wyjscia: jedno, drugie albo inne ;] by GrayHat
...:::posz│am badaŠ dno w wiÂle:::... autor GrayHat
ta frytka smaqje jak sma┐ony ziemniak by GrayHat
1. Cz│owiek rodzi siŕ zmŕczony i ┐yje aby odpoczywaŠ. autor GrayHat
2. Kochaj swe │ˇ┐ko jak siebie samego, by GrayHat
3. Odpoczywaj w dzie˝ aby mˇg│ spaŠ w nocy. autor GrayHat
4. JeÂli widzisz kogo odpoczywaj▒cego, pomˇ┐ mu. by GrayHat
5. Praca jest mŕcz▒ca wiec nale┐y jej unikaŠ. autor GrayHat
6. Co masz zrobiŠ dzi zrˇb pojutrze- bŕdziesz mia│ dwa dni wolnego. by GrayHat
7. JeÂli zrobienie czego sprawia ci trudnoŠ, pozwˇl zrobiŠ to innym.autor GrayHat
8. Nadmiar odpoczynku nikogo nie doprowadzi│ do Âmierci. by GrayHat
9. Kiedy ogarnia ciŕ ochota do pracy, usi▒d╝ i poczekaj a┐ ci przejdziautor GrayHat
10. Praca uszlachetnia, lenistwo uszczŕÂliwia. by GrayHat
Co mowi dzem jak siŕ go otwiera?- Dzem dobry autor GrayHat
Ksiadz mowi "Pan z wami", a policjant "Pan z nami" by GrayHat
Id╝ na studia, bŕdziesz wykszta│conym bezrobotnym autor GrayHat
Pocz▒tekJestBolesnyŽrodekMŕcz▒cyAKoniecNieSpe│niaPocz▒tkowychNadziei..by GrayHat
DAJ MI SWOJE ZDJECIE BO MI KROWA NIE CHCE ZDECHNAC autor GrayHat
Wolŕ kawŕ sperm▒ s│odziŠ ni┐ skinheadem siŕ urodziŠ... by GrayHat
Jak bŕdŕ du┐y to bŕdŕ owocem JOGOBELI!!! Kcecie gryzala?? autor GrayHat
Wypra│em siŕ w OMO i ani Âladu po jajkach. by GrayHat
Jezus umar│, ale kilkaset tysiŕcy facetˇw pilnuje interesu. autor GrayHat
kobiety sa jak znaczki - wystarczy polizac i juz sie przyklei by GrayHat
Dziecko jest jak Anio│ ktˇremu skrzyd│a malej▒ gdy nogi rosn▒ autor GrayHat
sa faceci na serial i na jeden odcinek by GrayHat
po co jeŠ jak i tak gˇwno z tego autor GrayHat
Wygl▒dasz jak pˇ│ dupy zza krzaka by GrayHat
Neostrada za 99z│ >> powinni tego zabronic autor GrayHat
Ten Opis Jest Oryginalnie Podrobiony :))) by GrayHat
ja jestem pijany ale wytrze╝wiejŕ a ty bŕdziesz zawsze brzydka :P autor GrayHat


Strona: - 1- 2- 3- 4- 5- 6- 7- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 21- 22- 23- 24- 25- 26- 27- 28- 29- 30- 31- 32- 33- 34- 35- 36- 37- 38- 39- 40- 41- 42- 43- 44 - 45 - 46- 47- 48- 49- 50- 51- 52- 53- 54- 55- 56- 57- 58- 59- 60- 61- 62- 63

  REKLAMA





O nas | Reklama | Dla prasy | Kontakt | Regulamin
Serwis korzysta z plikow cookies. Dowiedz sie wiecej
Copyright © 2007-2009 Duno.pl Wszelkie prawa zastrzezone.